פרפקשן - הצרת היקפים והמסת צלוליטיס

הצרת היקפים והמסת צלוליטיס

לאחר מחקרים הוכח!

מכשירי הרטט מעלימם צלוליטיס בנימום זמן ומאמץ. המטרה שלי הייתה להעלים צלוליט במינימום מאמץ.  המטרה של המכשיר היא להוות מוצר משלים לכושר.

המכשיר מבצע הרפיה לשרירים: הוא מסייע לחימום לפני תחילת האימון וכן מיועד להרגעה בסיום אימונים – פעילות שנחוצה כשמדובר בפעילות ספורט מאומצת. על הדרך, הוא גם עוזר בחיטוב הגוף ויכול לתרום גם לתופעת הצלוליט הארורה.

 

ומה קורה בפועל?

בלחיצה על כפתור, ניתן לשלוט ברמות הרטט: רטט עדין, בינוני וחזק במיוחד עם תוכנית אישית ומדידה שבועית. בפעולה עצמה, את נעמדת על משטח המכשיר בתנוחות שונות מפעילה את המכשיר וזהו זה!הגוף מתחיל לזוז מעצמו. המכשיר למעשה מגביר את זרימת הדם, ולעצלניות כמוני – התחושה הראשונית היא גרד. סימן מובהק עד כמה אני והשרירים שלי לא בכושר..

 

היום כבר ברור לכל כי שיטת הרטט חוללה מהפכה של ממש בעולם הרפואה והספורט המקצועי. היתרון הגדול והמשמעותי ביותר של שיטת הרטט, בא לידי ביטוי בכך שהיא מאפשרת אימון גופני מלא ללא צורך בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית (כגון: ריצה, אופניים או חדר כושר). 

 

יתרונותיה הרבים של השיטה הוכחו באינספור מחקרים ותכניות האימון השונות הנגזרות ממנה הוכחו כיעילות עבור מגוון רחב של צרכים כגון חיטוב והרזיה, שיפור הגמישות ויכולת התנועה, בניית עצם ומניעת בריחת סידן, שיפור שיווי המשקל ועוד.

 

מחקר שנערך בקרב נשים צעירות שלא עסקו בפעילות ספורטיבית, השווה בין אפקטיביות שיטת הרטט לבין פעילות ספורטיבית קונבנציונאלית. במחקר עלה כי אימון על פי שיטת הרטט משיג את אותן תוצאות בדיוק כמו של אימון התנגדות באמצעות ספורט. כיווץ השרירים באמצעות שיטת הרטט תרם אף לחיזוק שרירים שאינם מופעלים בפעילות הספורטיבית הרגילה. 

 

איך אימון בשיטת הרטט תורם למצב הרוח?

ע"י ייצור הורמונים. מחקרים מוכיחים כי כבר לאחר אימון ראשון בשיטת הרטט קיימת הפרשה מואצת של טסטוסטרון והורמון הגדילה החשובים לתפקוד הגופני והמנטלי. בנוסף, האימון מסייע להורדת רמת הקורטיזול, התורם להפחתת מתח. לשילוב של הפרשת ההורמונים והורדת רמת הקורטיזול השפעות חיוביות על סינתזת החלבון בשריר.

 

על פי מחקרים בעקבות אימון בשיטת הרטט חל גידול של 7% בטסטוסטרון, 460% בהורמון הגדילה וירידה של 32% בקרוטיזול. תלונות רבות בגיל מבוגר נובעות מירידה בהורמונים הללו, החיוניים יחד עם ההורמון הנשי -אסטרוגן, להילחם בתופעות הזקנה. אימון בשיטת הרטט מאפשר לשמור על איכות חיים גם בגיל מבוגר.

 

אימון בשיטת הרטט יוצר פעילות גופנית מאומצת המשפיעה כמעט על כל שריר בגוף מבלי ליצור עומס יתר על המפרקים, הגידים והרצועות. השרירים והעצמות מתחזקים, המוח מגיב בצורה מיידית וגורם להעלאת הטסטוסטרון, ייצור הורמון הגדילה, הגברת זרימת הדם כמו גם זרימת החמצן. כל אלה תורמים לתיקון וליצירת רקמות חדשות, לעלייה של מוליכי העצבים והאנדורפינים מפחיתי הכאב ומשפרי מצב הרוח. באימון קצר 3 פעמים בשבוע, ניתן לשפר את הגמישות, להגדיל את טווח התנועה וכן לשפר את ייצור הקולקן.

 

לא להאמין אבל כל זה קורה כבר ב-90 השניות הראשונות של האימון.